Dertlendim bak yine.Getir ordan bıçağı mari


   Herkes bir ilişkisi olsun istiyor.Herkes birilerini sevmek,birinin ona ait olduğunu hissetmek istiyor.Ne güzel!

  Başta çok eğlenceli değil mi?Onun seninle uğraşması,senin bazı şeylerini kısıtlaması.Çünkü seninle ilgilendiğini gösteren bir ölçüt bu hayatında.Ama gel gör ki bu durum değişken bir durum.Bir anda dengelerin değiştiği;sen bana karışamazsın,ne yapıyorum ben sanki orada,sana hesap vermek zorunda mıyımlara kadar gidiyor.Sonrasında ise sizi bir düşünme alıyor değil mi?LAN ben ne yaptım başta sıkıntı yoktu, noldu diye...

   Hayat sevgili arkadaşım hayat.Bunlar hep oluyor veya olmak zorunda.Kıymet bilmediğini düşünürsün,artık sevmediğini,istemediğini düşünürsün.Üzülüyorsun evet!Diyorsun ki artık çok anlamsız falan.

   Hepsi geçiyor sevgili arkadaşım hepsi.Geçmeyen ne var ki?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

26.05.2014

6.3.17

İçi rahat