AŞK


  Aşktan bahsetmek istiyorum.O yüzden de biraz uzun sürecek bunu yazmak,anlamak,anlatmak...

  Duyguların en karmaşık olanıdır.En güzeli ve en süründüren türüdür.Varlığı bir dert yokluğu yaradır.İnsanın karnında kelebekler uçuşturan,mantığı yok eden,ondan başka bir şeyi düşünmeni engelleyen,şiirler yazdıran,şarkılar söyleten,gülümseten,ağlatan,en garibi de birine karşı sorumluluk duygusunu geliştiren ilginç bir şey.Hislerin ve davranışların bütünü.Aslında bir sürü tanımı olan,herkeste farklılaşan lanet duygunun teki.

  Kalınca romanlar yazılıyor adına,saatler süren filmler çekiliyor hatta hasta edici yan etkileri olduğu bile biliniyor.İnsanlara yeryüzündeki her şeyin aslında ne kadar güzel olduğunu gösteriyor, bazen de katil ediyor.

  Ömrünün 3 ay olduğu söyleniyor.Duyguya raf ömrü biçmek de ayrı bir saçmalık bence.Klişeleşmiş; yerini sevgiye bıraktığı,alışkanlık haline geldiği falan.İnsanlar buna inanıyor.İlk kim demiş alışkanlık olduğunu merak ediyorum.Kimin bahanesiyse iyi tutmuş.Şimdi bir çoğunun arkasına saklandığı cümle haline gelmiş.

   Yapıcı olduğu kadar yıkıcı da.İyikiler ve keşkeler bütünü.Temelini ilgi oluşturur.

   Ben geçici olduğunu düşünmüyorum.Unutulabilir bir şey olarak görmüyorum.Tam tersine kopamamak belki de.Ne olursa olsun her şeyiyle kabul etmek karşındakini.Kızsan da küssen de onun varlığının seni mutlu ettiğini bilmek.Üstünden zaman geçse bile asla yok olmayan bir şey.Tüm kızgınlığına rağmen fotoğrafına baktığında yüzünü gülümsetmeye yetecek kadar kuvvetli bir duygu.Beklemeye değer bir duygu!..

  Herkese aşık olamıyor insan.Herkese güvenemiyor.Bazen sadece aşık olduğunu sanıyor.Hayranlık duyuyor.Kişiliği hoşuna gidiyor aşık oldum sanıyor,tipini iyi buluyor aşık oldum diyor...

  Bu kadar kolay olsaydı aşık olmak vazgeçmek de kolay olurdu hayatta.Benim gibi çabuk pes eden insanları bile zorlayan,her seferinde bir kere daha dene diyen iç sesine uyan insanların korkulu rüyası.Geçmiyor bir türlü.Geçse rahatlayacaksın belki ama boğazını gıcık eden öksürük gibi.Acıtan,iyileşmeyen ve sürekli olan bir şey.

  Bir kötü özelliği de insanı en çok yıpratan duygu.Bazı şeylere olan inancını yitirmeni sağlayan bir numaralı düşman.Bazı şeylerde ise umut etmeye zorlayan eşsiz duygu kendisi.

  Anlatmakla bitmeyecek,yaşadıkça unutulmayacak...

  Sadece hayatındaki boşluğu doldurmak için istense de gerçekten bu duyguya kapılan biri için zor ve sonsuz.

  Kapanışı yine bir şarkıyla yapıyorum.Bugün en az 20 kere dinlediğim ve hala dinliyor olduğum...


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

26.05.2014

6.3.17

İçi rahat