Tatile doğru :D

   Hasret kaldım bir şeyler anlatmaya ve işte yine buradayım.Yoğun tempom bugün sona erdi ve kocaman bir tatili hak ettim.Yalnız baya baya hak ettim.Sabah 6'yı görüp sonrasında 2 saat uyuyup çalışmaya devam mı etmedim??Gelip ertesi günün sınavına o kadarcık uykuyla mı çalışmadım??Aman Allah'ım neler neler!!Galiba meyvesini de topluyorum çünkü açıklanan 5 dersten de geçmiş durumdayım sorunsuz.Benim için başarı budur arkadaş:)

 İki gündür deliler gibi eğleniyorum desem yeridir.Dün gülmekten ağladım, gözlerimden yaş geldi, o derece yani..Aman nazar değmesin de ciddi ciddi ağlamayayım.

  Her neyse,gerçekten fazla rahatladım.Üstümden kocaman bir yük kalktı.İçimdeki bütün dertler kuş olup uçuverdi sanki.Mutluyum ve huzurluyum galiba.Haftaya bir yılı tamamlamış olarak İzmit macerasına ara veriyor ve çadır,orman,deniz,cırcır böceklerinin arasına karışmaya gidiyorum.Şimdi gezme zamanııııııı OLEY!

  Bir de gidecek olduğum yolun sonunda biriyle oturup konuşacakmışım.Hadi hayırlısı! Şans dile bana değerli okuyucu:)


                                           Her gecen, en güzel gecenden daha güzel olsun.İyi geceler ^.^

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

6.3.17

Hani olur ya.

Mutlak güvene dikkat