#letsdoit


  #Letsdoit etkinliği vardı bugün Kocaeli'de.Bende bu etkinliğe katılan kişilerden biriydim ve gerçekten söylemeliyim ki eğlendim.

   Etkinliğin amacını bilmeyenler için kısaca açıklayayım:Yaşadığınız yerdeki çöpleri belirli bir süre içerisinde toplamak.3 tane boyum kadar poşetleri doldurdum.Affınıza sığınarak söylüyorum:Çevrede şerefsiz insan çok.4 tane vodka şişesi, 1 tane 1.5L şarap şişesi,3 tane rakı şişesi sayılamayacak kadar çok da bira kutusu topladım.Yerlere atılan izmaritlerin ve bira kapaklarının haddi hesabı zaten yoktu.Bir taraftan yağmur,diğer taraftan rüzgar eşliğinde 2 saat kadar bir süre sadece topladım.Herkes canla başla uğraştı.Güzel bir iş yaptık bugün.Doğaya elimizden geldiğince küçük de olsa bir fayda sağladık.Bunun için elbetteki çok mutluyum ama keşke bunları çöpe atmak bu kadar zor olmasa insanımız için.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

26.05.2014

6.3.17

İçi rahat