Öğrencilik zor be kardeş




  Yurda geldiğim zaman yapacak hiçbir şey bulamayıp diziye sardığım bir gerçektir.Öyle böyle sarmak değil ama.Azıcık biriksin öyle izlemeyeyim diyorum yok bir hafta o kadar yavaş geçiyor ki.2 bölüm Hannibal arkasından bir bölüm Game Of Thrones yaptım.

   Şimdi kaldım yine boşta.Bir fırt yazayım sonra Person Of Interest kasarım diyorum ya bakalım.Öyle evdeki gibi bir şeyler izlerken yiyecek bir şeyiniz de yok burda.Hemencecik bitiyor diye kıyamıyorsunuz yemeye.7 tane sekme açık.Birinde bir hareket bile yok.O kadar durgun bi hayatımız var ki..

  Bugün 10:30'dan beri boşum.Yarınki dersim de iptal olmuş zaten.Çarşamba 2'den sonra boş.Perşembe tamamen doluyken cuma tamamen boş.Okumak çok zor cidden diye dalga geçtiğime bakmayın dostlar.Dersler ağır valla.

   Okuyom ben ya!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

26.05.2014

Geceye not

6.3.17