Buna uygun başlık yok bence



 

     Öncelikle GÜNAYDIN demek istiyorum ancak saate şuan baktım ve günaydın demek için biraz geç kalmışım sanki.Dersimin olmamasını fırsat bilerek,havanın da soğuk olmasını bahane ederek sıcacık yatağımdan çıkmadım.Ancak yurtta yaşıyorsanız bazı kurallara uymanız gerek.Bu yüzden gittim kahvaltılıklarımı aldım.Bugün salı kahvaltısını odada yapmak için güzel bir gün.Evet rahat bi giriş yaptım yazıya ancak şaşkınlığımı üstümden atabilmiş değilim.Hele de bu uyku sersemliğiyle karışınca ortaya feci bi durum çıkıyor.

    Radyasyon yememek için gece telefonun internetini kapatıp öyle yatarım.Açtığımda gelen mesaj önce yine kimden dedirtti.Ancak ilk cümleden dikkatimi çekmeyi başardı.Tek gözle okumaya başladığım, sonradan anlamakta zorlandığım, hatta bu da nedir diye dört gözle okuduğum bir yazıyla karşılaştım.Gerçekten fazlasıyla şaşırttın beni okuyucu.Böyle bir şey beklemiyordum.Birkaç kere okudum,birkaç kere de dinledim şarkıyı.Ve bende biliyorum karşı taraf için bir etkisi olmadığını.Sadece rahatlıyorum.O yüzden açtım burayı.Ancak okuyanım,takip edenim varmış.Sevindim.Ayrıca söylemeden edemeyeceğim güzel yazıyorsun.Bence sende aç bir blog.

  İlginç olan bir diğer şey de sanki Türkiye nüfusunun yarısı Denizli'den.

  Hala şaşkın...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

26.05.2014

6.3.17

İçi rahat