İsyan hazırlıkları :

 

   Geçen yazılarımın birinde bahsetmiştim çok arkadaş zorluktur diye.O yüzden az ve öz insan var hayatımda demiştim.Şuanki arkadaşlarımla her türlü etkinliğe gidebileceğimi söylemiştim.

  Belki şuan sadece kızgın olduğum için bunu geri alıyorum.Adam akıllı çıkıp bir şey yapamıyoruz.Her zaman hepsinin bir bahanesi oluyor.Kendilerine göre elbetteki haklı sebepleri vardır ama bana hep bahane gibi geliyor.Özenmiyor değilim arkadaşlarıyla çıkıp gezenlere.Bir yerlerde oturup muhabbet edenlere!..

  Öyle sürekli "Hadi gidelim!"diyen biri değilimdir.Mesela düşünün; hava güzel ve sizin yapacak bir işiniz yok.Zaten yurttan bıkmış durumdasınız.Dersiniz erken bitmiş.Bu durumda yurda gelip bir odaya tıkılmak mı daha cazip sizin için, yoksa havanın ve muhabbetin keyfini mi çıkarmak?

  Bu sadece bugüne has bir şey olmadığı için bu derece dertlendim.Bir kaç seferdir istediğim halde hiçbir şey yapamamaktan yakınıyorum.Akşamları dışarı çıkıp oturacak bir sürü yer varken biz 4 duvar arasına sıkışmış durumda saçmalıyoruz burada.

  Gerçekten sadece biraz dışarı çıkmaya ihtiyacım var.Balkona çık demeyin aynı şey değil biliyorsunuz ki:) Orada güzel olacak olan şey muhabbet olacak farkındasınız.İşte bunu istiyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

26.05.2014

Geceye not

6.3.17