Bu gece




  Saat 4.30. Hayatımın en boktan gecelerinden bir tanesi.Önce Pinhani'den Çok Aşık'la başladım geceye.Anlamı büyüktür.Arkasından Gökhan Kırdar'dan Üstüme Basıp Geçme ve Yerine Sevemem.Cem Adrian'la pekiştirdim hepsini.İyice döküldüm,iyice melankoliğe,depresyona bağladım.Baktım sonu yok açtım 3 bölüm Person Of İnterest izledim.Tamam yat artık dedim kendime.Gökyüzü rengini bulmaya başladı çünkü.Garip bir şekilde turuncuya döndü.Yattım ama uyuyamıyorum.Kendime sorduğum sorulara veremediğim cevaplar yüzünden manyağa bağladım.Gözlerim acıdı sulanmaktan.Kirpik diplerim yanıyor.Burnum tıkandı.Başım ağrıyor.Bak uyuyamıyorum, belki sızarım umuduyla açtım yine depresyon şarkılarımı.


  İnsan her şeyi kontrol edebileceğini sanarken fazlasıyla yanılıyor galiba.Ben şuan kendimi tutamıyorum.Zorladıkça ters tepiyor bende her şey.Şuan yıkılmış durumdayım.Belki de tükenmiş,bitmiş...

   Soğuk bir gece..Zor bir gece..Bitmeyecek bu gece!


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

26.05.2014

Geceye not

6.3.17