Seç beğen al


    Herhangi bir konu yazmaya gelmedim bugün sadece konuşacak kimsem yok o yüzden içimi dökmeye geldim.Aslında çok şey var anlatacak ama nasıl başlasam nereden başlasam bilmiyorum.İçim şişti valla.

   Bu aralar fazlasıyla hareketli bir hayatım var diyebilirim öncelikle.Alışkın olmadığım şekilde bi gariplik var.Özellikle dün heyecandan ölüyordum az kalsın.Nasıl mutlu olduğumu bi oda arkadaşım biliyor bir de ben.Düşündükçe karnıma ağrılar giriyor hala.Bakmayın böyle dediğime. Güzeldi ama sonrası fos.Zaten hiçbir şey tamamına ermiyor ki.Hep yarım kalıyor.

  Dün gece bir arkadaşı aradım.Sesini bile unutmuşum.Hayırsız olan ben değilim emin olabilirsiniz.Ben aradım yine..Konuşacak şey çok vardı vakit dardı.Böyle uzun konuşmayı özlemişim yine de belirtmeden edemeyeceğim.

  Sabahları 10'ar dakika arayla 3 alarm kurarım.Eğer ilkinde uyanırsam saçlarımı düzleştireceğim demektir.İkinci alarmda uyanmam gerekiyorsa ütü yapmam gerek.Üçüncü alarmda ise ciddi anlamda uyan yoksa geç kalacaksın çağrısıdır.Genelde birincide kalkmam saç yalan olur.İkinci zor gelir sabah rastgele bir şey geçiririm üstüme..Bu sabah tamamen farklı oldu ve hiç kalkmadım.Çok üşendim derse de gitmedim.Tatil modundan çıkamıyor insan bir kere tattı mı bu rahatlığı..

  Ha bi de let's do it için oda temizliği yaparak başladım.Cumartesi güzel bir gün olacak.İnsanın planları olması yine de güzel bir şey.

  Alakasız bir sürü şey yazdım bugün de böyle olsun bakalım.
   

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

26.05.2014

6.3.17

İçi rahat