Yetti be

     "Çok tatlısın tanışmak istemiştim sadece" diyerek muhabbete başlamaya çalışmak nedir ya?Ne içti de geldi cidden anlamak zor.Böyle deyince ne oluyor sanki.Kendine sakla birazcık da.Bak gene sinirlerim tepeme çıktı.Ha sen öyle dedin diye koşarak gelecek sana bunu mu bekliyorsun kardeş?

   Neden herkes aynı?Neden herkes birbirine benzer hale geldi?Ne zaman böyle oldu her şey?Çok şey kaçırmışım galiba.Eskiden böyleydi de ben mi bilmiyordum.Biriyle böyle mi konuşmaya başlanıyordu?

   Nerede hani o safça sevmeler.Hani içten duyulan aşklar.Yüzüne bakmaya doyulmayan o zamanlar?Konuşmak için kendini paralayan,sana baktığında gözleri gülecek insan nerede?

   Belki de günümüzdeki ilişkilere artık bu yüzden güvenmiyorum.Tek lafına siktiri çekiyorlar.Bi de üzülmüyorlar.Bu kadar basit olarak nasıl görüyorlar?

   Ben gerçekten eski kafalı aşık insanlardanım galiba.Var bende bi sorun.En başında anlamıştım zaten.Benim için hala vazgeçilmez olan insanlar var.Var da noluyo sanki.Aynen aynen gülün bu duruma..Çünkü bende gülüyorum ağlanacak halime.Çünkü artık böyle olunca ezik oluyorsunuz.Kezban diyorlar size.Bunlarda günümüz ifadeleri.

   Son cümleyi kurmak çok zor."Bazı şeyler özlenir"diyeceğim sadece.

 

 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

26.05.2014

6.3.17

İçi rahat