Tarih?Saat?

   Çığrından çıkmış bir tatil düşünün.Ayın kaçı, günlerden ne haberiniz bile yok.Yaşıyorsunuz ama ot gibi..Plan yapıyorsunuz ama bilmeden.Uyuyorsunuz ama saatin kaç olduğuna bakmadan.Yaptığınız  şey yemek yemek,gelen mesajları cevaplamak ve uyumak.

   İşin garip tarafı günün %80i gelen mesajları cevaplamakla geçiyor ve gün geçtikçe bu sayı artıyor.Bazen kime ne dediğinizi karıştırır hale geliyorsunuz.Bunu iyi bir şey diye söylemiyorum.Sadece şuan olduğu gibi bazen telefonu tamamen kapatmaya ihtiyacınız oluyor.Kendinizi dinlemeye fırsatınız kalmıyor yoksa.Balkondaki köşeme geçtim,açtım müziğimi ve halen daha hangi günde olduğumu bilmeden yazıyorum.

  Biraz bugünden bahsetmek istiyorum veya bugünlerden.Bu dönem alacağım derslere baktım da psikolojimi bozdu.Elektrik,makineler,devreler falan..Sonra kulüp işleri falan başlıyor.Heyecanla onu bekliyorum.Bakalım yönetim kurulunda yerimizi alabilecek miyiz?İdolsün başkan diyordum bir ara.Şimdi takipteyim bir nevi.Dil kursları araştırıyorum halen daha.Öneriniz olursa bekliyorum.Erken gitmeye karar verdim İzmit'e.Hem biraz İstanbul'da gezeyim diyorum.Bakalım olaylar karışık biraz."Hayırlısı be gülüm"moduna geçiş yapıyorum tekrardan.Şimdilik görüşmek dileğiyle :)

           

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

6.3.17

26.05.2014

Hani olur ya.