Burası bir harika dostum!

  Bir şeyler yazmayı,silmeyi,yazdıklarımı düzeltmeyi özlemişim.Uzun zaman oldu gerçekten.Değişen bir çok şeyle birlikte geri döndüm buraya.

  Öncelikle koskoca bir dönemi bitirdim, arkasından da kocaman bir tatili hak ettim :) Hayatımın en uzun deniz tatiliydi.Çubucak Orman Kampı'nda bir aydan fazla harika zaman geçirdim.Aslına bakarsanız dönmeye hiç niyetim yoktu da malum aile büyüklerinin sözü geçince el mecbur kalktık geldik.Hiç yalnız kalmadım desem yeridir.Liseden sevdikleriniz geldiğinde tatilin tadı cidden çok başka oluyor.Eski günler yad edilip dalgalar geçiliyor falan.Her akşam sahilde oturup muhabbetin dibine vuruyorsunuz..

  Özellikle şu son hafta gerçekten güzeldi.Hiç tanımadığınız biriyle aslında konuşacak ne kadar çok şey olduğunu fark etmeniz güzel bir şey.Hep aynı insanlarla konuşmak bir süre sonra sizin ufkunuzu daraltırken arada değişik kişilerle konuşarak değişik fikirler edinebilir,bazı şeylerin farkına varabilirsiniz.Bir tarafta çadırların genç tayfası müzik yaparken siz yatıp yıldızların altında koyu sohbetler yapabilirsiniz.Deli gibi uğraşıp sinir edip karşılıklı eğlenebilirsiniz.

 Arkadaş edinebilir,dostluklarınızı pekiştirebilir ve denizle ormanın tadını çıkarabilirsiniz.İşte bu yüzden seneye tekrar görüşmek dileğiyle diyerek ayrıldım ve iple çekeceğim o günleri..Herkese iyi tatiller tekrardan :)

 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

6.3.17

26.05.2014

Hani olur ya.