Adım atmaktan çekinme

    Yanlış olduğunu bilseniz de "Yapmam lazım" dediğiniz şeyler olmuştur,az veya çok.Belki pişman oldunuz,belki iyiki yapmışım dediniz.Ama denediniz.

   Denemekten korkup ileride "Acaba yapsaydım ne olurdu"sorusunu sormaktansa;denedim ve şu sonucu gördüm diyebildiniz veya diyecekseniz.Bir anda gelen o deli cesaretinizi kırmayın,kırdırtmayın.Gerçekten nadir zamanlarda geliyor ve hazır cesaretiniz varken deneyin.Adım attığınız an düşünmeyin.Yoksa vazgeçeceksiniz.Kendinizi biliyorsanız mümkünse koşun.Bir şey kazanmayacaksınız belki,ama kaybetmeyeceksiniz de.  Onun heyecanı yetecektir size.Arada yapın öyle çılgınlıklar.

                                                                  Mutlu olun,esen kalın :) İyi geceler!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

6.3.17

26.05.2014

Hani olur ya.