İmren Vol1

    Her gece bir şeyler yazmaya karar verdikten sonra ne yazsam diye düşünmekten başlayamıyorum.Az önce malum kış mevsimindeyiz dedim devamını getiremedim.Final haftası tatil yapan rektörün dünya gündemine nasıl oturduğundan bahsedeyim dedim beni bağlayan bir tarafı yoktu.Ama bu gece bir şey yazacağım kesin yani.Bunları yazarken bir taraftan da neyden bahsetsem diye düşünmeye devam ediyorum. Öhöm!
 

   Madem bloğu açarken İmren'i merak edenler için dedik, o zaman bugün birazcık bahsedelim bir şeylerden.

  Etrafımdaki insanlardan biraz değişik düşünüyorum gördüğüm kadarıyla diyerek başlıyorum.Doğal olarak bu halimi yadırgayanlar oluyor.İşin güzel tarafıysa onların yaptıkları da bana değişik geliyor.En basitlerinden bir kaç örnek vererek açıklayayım size.

    Hiç tanımadığınız birisiyle konuşmaya çalışmak kolay değildir.İlk cümleyi kurmak,bir şekilde muhabbet etmek falan.Şahsen bunu yaparken fazla rahatım galiba.Aslında bunu yaparken herhangi bir düşünce içerisinde olmuyorum.Eğer konuştuğunuz kişi bir erkekse zaten herhangi bir şey düşüneceğini de sanmıyorum.Ancak siz erkekseniz ve karşı cinse herhangi bir niyetiniz olmasa dahi konuşmaya çalışsanız yanlış anlaşılma ihtimaliniz çok yüksek oluyor.Bu da hemcinslerinizin genellikle olan saçma sapan konuşma ve hareketlerinden kaynaklı.Her neyse konumuz bu değil.Ben; yazarım,çizerim,beğenirim.Bunları yaparken de ayy işte öyle düşünür mü yok böyle sanır mı diye düşünmem.Beğeniyorsam beğeniyorumdur arkadaşım.Bunu yaparken de utanmam yani.Sen gelmiş bana 50 adım sonrasından bahsediyorsun.Kasmayacaksın.

   Arkadaş gelmiş diyor ki hoş çocuk.Instagram'da fotoğraflarını falan bulmuş.Diyorum ki beğen hoşuna gittiyse.O kadar detaylı düşünüyor ki inanın ben yok artık ya diyorum.Amacım erkekleri ezmek değil kesinlikle, ama hangi erkek bir kız fotoğrafını beğendi diye ayy benden hoşlanıyor diyecek.Bir kız olsa bunu der,ama bir erkek bunu düşünmez.Azıcık öteki kafayla düşüneceksin diyorum,hak veriyor.İki gün sonra yine aynı muhabbet.Haydaa sar başa yapıyoruz.Bu kadar basit şeyleri böylemesine derinine düşünen bizlerle işiniz zor beyler.Hele de aşırı olanlarla. Şimdiden geçmiş olsun ve kolay gelsin.!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mutlak güvene dikkat

Hani olur ya.

6.3.17