Bir şarkıda bulmak kendini ve her şeyi

   Hava:Yağmurlu,
   Ruh hali:Melankolik
   Şarkılar:Nostaljik

  Bir tarafta yağmurun sesi, bir tarafta düşüncelere sürükleyen ve eskimeyen şarkılar...
  Bir türlü peşimi bırakmayan,kaçtıkça kovalayan,sanki bir şeylere duyulan özlemi aklına getiren bi ortamdayım şuan.
   Anılarla boğuşuyorken buluyorum kendimi.Ve hep dizilerde görürüz ya.Yaşadığı şehirden ayrılırken otobüste cama kafasını dayamış ve hızla akıp giden yolda aynı hızla geçip giden anılarımın derlemesini yapmış gibiyim.Her şey birer birer geçip gidiyor gözlerimin önünden.Bazısı gülümsetiyor bazısı gözlerimi dolduruyor.Tekrar tekrar yaşamak istiyorum bazısını.
  Hep güzel şeyleri hatırlıyor olmak da ayrı bi ironi tabi.Böyle yapmak canımı yakıyor mu bilmiyorum veya bunları tekrar yaşama isteği mutlu ediyor mu beni?İnan bilmiyorum.
  Bilmiyorum diyerek kaçıyor muyum yoksa diye soruyorum kendime.Kaçmak en kolayı zaten.Henüz daha yüzleşecek gücü bulamadığımı gösteriyor bana.Kendimi biliyorum.Her şeyin farkındayım.Ama tüm bunları bilmemek istiyorum.
  Feridun Düzağaç-Beni Bırakma (Tüm halim şuan bu şarkıda galiba :))

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mutlak güvene dikkat

Hani olur ya.

6.3.17