Anın değerini bilmeli

    Nefret etmek gibi bir huyum yoktur öyle.Aman aman bu bana böyle demiş,yok şöyle yapmış falan.Eskiden olsa fazlasıyla takardım kafama.Neden böyle demiş ki?Ben ne yaptım sanki?Niye böyle düşündü???Kafayı yerdim böyle sorularla..
    Ama şunu öğrendim.Yaşın ilerledikçe;yani en azından bir şeyler yaşayıp gördükçe diyorsun ki siktir et.Ne gerek  var.Düşünmeye değmez.Hani bu önce sadece bir düşünce oluyor.Uygulayamıyorsun içini kemiriyor ya.İşte o an karşındakini düşün.En basitinden sen bunları böyle kafana takarken acaba o düşünüyor mu?Ya da sen onun fikrini önemsiyorken o senin fikrine kulak asıyor mu?Sen evet o da haklı derken o sende haklısın diyor mu?Yoksa evet benim dediğim doğru diye diretiyor mu sadece sana?
    İşte bunları düşünüyorum.Düşünüyorum ve içim rahat bi şekilde evet gerçekten bu benim canımı sıkmamalı diyebiliyorum.
     Ve gerçekten bunu ben diyebiliyorsam şunu da biliyorum ki bunu herkes rahatlıkla söyleyebilir...
     Hayat gerçekten çok kısa ve bunlar can sıkmaya değmeyecek kadar küçük sorunlar:) Bu hayatta ölümden başka her şeye çare bulunurken kendimizi başkaları için üzmemiz gerçekten anlamsız.
          İyi geceler :)
    

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mutlak güvene dikkat

Hani olur ya.

6.3.17