Şarkımız:"Daha mutlu olamam"


    Biz kızlar çok değişiğiz.Birkaç kere bakışlarınızı yakaladığımız zaman, türlü türlü şeyler yazabilme kapasitemiz var.Veya en basitinden bir konuşmada bizimle aynı fikirde olduğunuzu gördüğümüzde beynimiz çok başka çalışıyor.Bakışlardan,kelimelerden değişik anlamlar çıkarmak konusunda üstümüze yok.Öyle olmadığını bile bile o fikir bir kere beynimize girsin yeterli.Her şeyde bir acaba?? sorusunu sorup, yok ya ben kendi kendime gelin güvey oluyorum diyoruz.Her ne kadar böyle söylersek söyleyelim bunu düşünmekten kendimizi alıkoyamıyoruz.Kısacası baş belasıyız.İçimiz içimizi yiyor önce.Sonra bu konu başka kızlara açılıyor ve hareketler yorumlanıyor.Kimisi boşuna umutlanmasın diye başka yerlere çekerken, kimisi "ayy evet evet kesin hoşlanıyor"deyip kafa karıştırıyor.

   Yok öyle şeyler arkadaşlar.Düşünmeyin diyorum.Sonrasında üzülürsünüz diyorum.Eğer öyle bir şey olacaksa zamanla olur zaten."Kendi kendimizi yıpratmaya ne gerek var."deyip gülüyorum.

   Eğlenmenize bakın.Kafanızı daha önemli şeylerle meşgul edin.Benden size bir abla, kardeş ne bileyim İmren tavsiyesi olsun.Başlıktaki şarkıyı sizlere armağan ediyorum.Hadi hep berabeeeer......!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mutlak güvene dikkat

Hani olur ya.

6.3.17